Vanaf zaterdag 18 februari iedere week om 18.00 uur bij Nickelodeon

Lolbroeken en pranksters opgelet: vanaf zaterdag 18 februari kun je elke week inspiratie opdoen met Grappenmakers, de nieuwe prank-show op Viacom-zender Nickelodeon. In Grappenmakers laat host Stef Poelmans elke week twee teams zien die met elkaar strijden om wie de beste grap heeft bedacht. De jury bepaalt welk team er uiteindelijk de Mega Grap uit mag halen.

Stef wordt in Grappenmakers elke week bijgestaan door bekende gasten die vertellen over hun beste grappen en belevenissen achter de schermen. Zo komen o.a. de De Ludwigs-cast, de Ghost Rockers, de Nachtwacht-cast en Julian Ras (uit Dummie de Mummie) komende weken voorbij.

Grappenmakers is vanaf 18 februari elke zaterdag om 18.00 uur te zien bij Nickelodeon.

Over Nickelodeon België

Nickelodeon is het merk voor kinderen binnen de merkenportfolio van Viacom International Media Networks Benelux. De van oorsprong Amerikaanse zender is wereldwijd Nickelodeon één van de grootste entertainmentmerken voor kinderen, in België is Nickelodeon de nummer 1 commerciële kinderzender. Ook zijn in België zusterzenders Nick Jr., NickToons en Nick Music te zien. Het is de plek waar kinderen op de eerste plek staan; zij staan centraal in alles dat Nickelodeon doet. Van de ontwikkeling van series, websites, apps en social media tot events en consumentenproducten. De Nickelodeon-programmering is speciaal ontwikkeld voor kinderen in de leeftijd van 4 tot 14 jaar en bestaat onder meer uit live action, animatie en game shows. Het entertainmentmerk besteedt veel aandacht aan het lokaliseren van de zender voor de Belgische kijker. Zo is een groot deel van de live action- en animatieseries in het Vlaams nagesynchroniseerd en zijn er veel producties te zien uit België en Nederland, zoals De Ludwigs, Race naar de KCA's, Grappenmakers en Cool Factor. Ook heeft Nickelodeon sinds dit jaar met Stef Poelmans een eigen gezicht in Vlaanderen. Nickelodeon heeft in Vlaanderen een marktaandeel van 9% onder kinderen in de leeftijd van 4 tot 14 jaar. Online bereikt de Nickelodeon-website bijna 170.000 unieke bezoekers per maand. Nickelodeon is in België te zien via Proximus op kanaal 134 en via Telenet op kanaal 31.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht: