De film is ook in België een immens succes

Het succes van Star Wars is enorm. De zevende episode breekt wereldwijd verscheidene records, en ook in België is dat niet anders. Gisteren had Kinepolis Brussel de eer de miljoenste bezoeker te mogen ontvangen. De verrassing was groot voor het koppel die samen de miljoenste bezoeker waren. Ze kregen een gigantische Chewbacca cadeau, ze konden gratis genieten van de film en kregen bovenop nog een Kinepolis 100 Days Card.

Star Wars viert volgend jaar zijn 40ste verjaardag. De filmfranchise is een icoon bij het iets oudere publiek. Dat ook de jongeren Star Wars kunnen smaken, bewijst dat de thema’s uit de film tijdloos zijn. Star Wars: The Force Awakens is nog maar net een maand in de Belgische zalen en telt nu al de miljoenste bezoeker.

Over Kinepolis

Kinepolis Group ontstond in 1997 uit een fusie van twee familiale bioscoopgroepen, en werd beursgenoteerd in 1998. Kinepolis staat voor een innovatief bioscoopconcept dat als baanbrekend geldt binnen de sector. Kinepolis Group telt 44 bioscopen, verspreid over België, Nederland, Frankrijk, Spanje, Luxemburg, Zwitserland en Polen. Naast haar bioscoopactiviteit is de Groep ook actief in filmdistributie, eventorganisatie, schermreclame en vastgoedbeheer. 2.100 medewerkers zetten zich elke dag in om miljoenen bioscoopbezoekers een onvergetelijke filmbeleving te bezorgen.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht: