In de uitzending van Jonas & Van Geel op dinsdag 20 september 2016 kwamen de Qmusic ochtendshow DJ’s Sam de Bruyn en Heidi Van Tielen een eerste Rode Neuzen Dag challenge lanceren. Ze dagen de burgemeesters van Vlaanderen uit om het goede voorbeeld te geven en een rode neus op te zetten. Hun doel is om alle 308 burgemeesters van Vlaanderen te overtuigen om een Rode Neus te kopen en een selfie met de Rode Neus te nemen.

Heidi en Sam vroegen Jonas om ook het voorbeeld te geven en iets grappigs te doen voor Rode Neuzen Dag. Opwarmer James Cooke had direct een top idee: “Jonas, ik vind dat je eens volledig als vrouw verkleed zou moeten presenteren, zo met hakjes en netkousen.” Jonas nam de uitdaging aan en hij slaagt er zelfs in om ook Koen Wauters mee te overtuigen om in duo als dames te presenteren.

Zet je rode neus op en steun Rode Neuzen Dag want “Het scheelt als je deelt”

VTM, Qmusic en Belfius roepen heel Vlaanderen op om geld in te zamelen voor Rode Neuzen Dag. Ze willen met grappige acties en de verkoop van rode neuzen psychische problemen bij jongeren bespreekbaar maken en geld inzamelen om laagdrempelige hulp voor jongeren toegankelijk te maken. Qmusic zal de actievoeders in Vlaanderen helpen en ondersteunen. De actie wordt afgesloten met een grote benefietshow op radio en tv op zaterdag 3 december.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht:

Meer over