Met een speciaal Disney-kanaal vol muziek uit de films en series van Disney•Pixar, Disney Channel, Disney Junior & Disneynature

Deezer en Disney slaan de handen in elkaar om alle fans van de muziek van Disney op hun wenken te bedienen. Voor het eerst opent Deezer in België een kanaal dat helemaal in het teken staat van de Disney-muziek, met een Nederlandstalige en een Franstalige catalogus. Luisteraars kunnen er genieten van de muziek uit de grootste meesterwerken van Disney en Disney•Pixar, de soundtracks van de programma’s op Disney Channel & Disney Junior en van de Disneynature-films en kunnen ook spelletjes spelen die hun Disney-kennis testen. Het kanaal zal regelmatig aangevuld worden met nieuwigheden en andere muziek van grote klassiekers. Het is beschikbaar online en in mobiele versie op http://www.deezer.com/app/disney/lang-benl en http://www.deezer.com/app/disney/lang-befr.

Het hele jaar door kunnen fans hun hart ophalen aan een ludieke wereld vol vrolijke muziek en een heleboel spelletjes die hun Disney-kennis testen. Zoals de blind test challenge die elke maand georganiseerd wordt en die de winnaars beloont met leuke Disney-cadeaus. De eerste wedstrijd gaat over Disney•Pixar’s Inside Out en duurt tot eind juli. In augustus volgt een wedstrijd over Violetta.

Voor de officiële aankondiging van hun partnership zetten Disney en Deezer een gevarieerd muzikaal menu in de kijker. Zo zal onder andere de eerste Disney Junior CD “Sta Op & Dans” vanaf vandaag exclusief beschikbaar zijn op Deezer.

We zijn trots om in zee te gaan met Disney. Dit is in de eerste plaats een partnership tussen twee sterke entertainmentmerken. Deezer wil de Disney-magie nog versterken en muziekfans een meeslepende, heel persoonlijke luisterervaring laten beleven. Dankzij deze samenwerking met Disney kunnen we het grote publiek nu een originele interface bieden, met een tijdloze inhoud voor alle generaties”, zegt Fabrizio Gentile, Managing Director Benelux bij Deezer.

“Dit partnership weerspiegelt onze toewijding om een antwoord te bieden op de nieuwe wijze waarop jongeren media consumeren, maar ook onze wens om de muziek die een belangrijk deel uitmaakt van de Disney-verhalen toegankelijk te maken. Met Deezer hebben we een ideale partner gevonden, door hun innovatief karakter en door te luisteren naar de consument hebben ze ons bijgestaan in de ontwikkeling van deze service,“ vertelt Peter Fitton, Country Manager The Walt Disney Company Benelux.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht:

Meer over