Op-en-top-Belgisch: de muziek én de collectie

De 24-jarige Felix De Laet, wereldberoemd als Lost Frequencies, lanceerde nét nog zijn nieuwe nummer ‘Melody’ met de Britse zanger James Blunt of hij heeft alweer iets nieuws aan te kondigen. Geen nieuwe muziek deze keer, wél een eigen kledinglijn. Felix ging daarvoor een samenwerking aan met zijn neef Derek van Heurck, van het bekende en Belgische label Bellerose.

Een dj die een kledingcollectie uitbrengt: het lijkt een bizarre combinatie, maar naast muzikaal talent heeft Lost Frequencies ook heel wat gevoel voor mode. De hippe dj volgt niet genadeloos élke trend, maar creëert ze gewoon zelf met zijn geheel eigen en nonchalante stijl. Grote retrobrillen, de (te) korte lange broek en vintage T-shirts: Felix droeg dat al nog voor het plots hip(ster) en trendy werd. Een eigen kledinglijn liet dan ook niet lang op zich wachten. Voor zijn collectie klopte Felix aan bij het hippe oldschool en vooral Belgische modelabel Bellerose.

Geinig detail van de collectie: Derek, de neef van Felix en de zoon van Bellerose-oprichter Patrick van Heurck, zit achter de leuke kledinglijn van Lost Frequencies. En zo is de hele collectie niet enkel puur Belgisch (Belgische mode/Belgische muziek) maar is er ook een verwantschap. Felix zorgde voor de inspiratie, Derek zette die ideeën om in schetsen.
De collectie bestaat uit vier sweaters en vijf T-shirts voor mannen en vrouwen.

De Lost Frequenciescollectie koop je online via deze link http://shop.lostfrequencies.com/

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht:

Meer over