Zoë Livay brengt vandaag haar nieuwe single 'Vallen en Opstaan' uit. Het nummer is onderdeel van de landelijke NS campagne die sinds gisteren voor het NS Flex abonnement loopt. Zoë heeft de samenwerking gisteren in deze video op TIkTok bekend gemaakt. In de campagne en het nummer wordt de nadruk gelegd op het feit dat je ondanks tegenslagen in het leven altijd weer de kracht moet vinden om door te gaan. Een boodschap die perfect past bij de sociaal en mentaal bewuste zangeres en songwriter.

Luister 'Vallen en Opstaan'

Over de single zegt Zoë: "Vallen en Opstaan gaat over het feit dat je in het leven vaak valt maar ook weer opstaat en dan 10 stappen verder bent dan je was. Ik heb het geschreven omdat ik mezelf en anderen een hart onder de riem wil steken. Elke tegenslag moet je zien als een les om verder te komen dan je was. Wat natuurlijk veel makkelijker is gezegd dan gedaan. Elke piek ga je meer waarderen als je de dalen ook hebt gezien en zo gaat elke keer dat je valt en weer opstaat, steeds meer als een overwinning voelen."

Bekijk hieronder de video van de campagne.

OVER ZOË LIVAY
Zolang Zoë Livay het zich kan herinneren speelt muziek een grote rol in haar leven. Tijdens haar jeugd draait haar moeder thuis muziek van André Hazes en Shakira, ze zingt in de kerk en maakt onderdeel uit van een popkoor. Het is dan ook niet zo vreemd dat Zoë zich op 18-jarige leeftijd aanmeldt voor The Voice Of Holland en daar de jury omver blaast met een prachtige versie van ‘Hometown Glory’. Daarna bracht ze verschillende tracks uit, begint ze een opleiding aan de Herman Brood academie en tekent ze in 2021 bij Warner Music Benelux. Hier heeft ze onlangs de tracks 'Hoe Het Komt', 'Loslaten' en 'Als Ik In M'n Ogen Kijk' - een eigen versie geïnspireerd op Stromae's 'L'enfer'- uitgebracht waarin de focus ligt op het delen van persoonlijke ervaringen om anderen te inspireren. Zoë's missie: "Share your thoughts, empower eachother"

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht:

Meer over