Op 6 & 7 december wordt tijdens het Marketing Congres in Brussel de award uitgereikt voor ‘Belgium’s New Brand of the Year’. Deze wedstrijd voor het beste jonge merk van ons land werd in het leven geroepen door de BAM (Belgian Association of Marketing), De Tijd & L’Echo.

Het gaat om een wedstrijd waarbij de merken maximum 5 jaar oud zijn, ontstaan zijn in ons land, en die zich onderscheiden op volgende criteria: brand result, brand value, brand appearance & brand experience.

Intussen werden de 5 finalisten bekend gemaakt, waaronder ook TROOPER.

Trooper is een snelgroeiend online shop-platform. Het grote verschil met alle andere shop-platformen is dat je je vereniging of goede doel steunt als je via Trooper shopt, zonder dat het je iets extra kost. Gemiddeld 5% per aankoop. Intussen zijn er al bijna 3.000 verenigingen en goede doelen aangesloten bij Trooper, ging er op deze manier al bijna 300.000€ naar Vlaamse verenigingen & goede doelen!

Trooper werd opgericht door Elisabet Lamote, Klaas Olbrechts & Jan Dejonghe, en intussen zette ook Studio 100 de schouders onder dit project, om op die manier verenigingen en goede doelen een duwtje in de rug te geven.

Elisabet Lamote van Trooper: ‘Trooper is tot nu toe al een fantastisch avontuur geweest. Toen we begonnen hadden we nooit kunnen dromen dat we op zo’n korte tijd al zo’n sterke community van Troopers & Supertroopers zouden hebben, die met zoveel enthousiasme hun vereniging of goede doel steunen via ons platform. Zij zijn echt het kloppende hart van Trooper, en hun positieve reacties geven ons nog meer energie om voluit voor ons verhaal te gaan. Daarnaast is het natuurlijk heel fijn om te zien dat we ook erkenning krijgen vanuit een heel andere hoek met deze nominatie, en dat ons verhaal ook de jury van ‘Belgium’s New Brand of the Year’ is opgevallen!’

Stemmen voor Trooper kan tussen 13 & 24 november 2018 via www.tijd.be/bnb18 (enkel via PC).

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht:

Meer over