Gunther D - De Ultieme Botsautomix 2

Amper een jaar later is de schrik van veel BV’s klaar met de opvolger van zijn succesvolle Botsautomix-cd, met name ‘De Ultieme Botsautomix Volume 2’. Tal van hits uit de nineties en andere foute knallers bekleden de tracklist. Ook dit tweede album werd een groot succes en leidde in een mum van tijd tot een gouden plaat, tot verbazing van velen. De verzamelaar is sinds de release meteen doorgebroken naar de eerste plaats in de Ultratop charts. Het succes werd mede mogelijk gemaakt dankzij zijn eigen inbreng, onder de vorm van “een verschrikkelijk nummer”, aldus Gunther D.

Zijn allereerste single ‘Allejoppa’ was meteen een schot in de roos en sloop vanaf het prille begin de hitlijsten binnen in de top 10 van de meest verkochte singles. Een videoclip kon uiteraard niet uitblijven en werd opgenomen op de meest toepasselijke plaats voor botsauto hits, namelijk op de foor. De gastrollen waren weggelegd voor zijn collega's van Studio Brussel die met volle teugen genoten van dit botsauto geweld.

Deze driedubbelaar begint met een non-stop megamix van alle tracks, maar liefst 40 stuks! Op de twee andere schijven staan de onverknipte originele versies, met als kers op de taart nog eens tien kermiskreten voor de ultieme botsauto ervaring.

Niet alleen nummers uit een iets recenter verleden, als ‘Tsunami’ van DVBBS & Borgeous, ‘Music Is My Alibi’ van Mark With a K, ‘Booyah’ van Showtek en ‘Thunder’ van Yellow Claw & The Opposites passeren de revue, maar ook floorfillers vanuit de goede oude tijd. Denk hierbij maar aan ‘Big Orgus’ van Dj Furax VS Redshark, ‘Candyman’ van Da Boy Tommy, ‘Jump For Joy’ van 2 Unlimited en ‘Rainbow In The Sky’ van Dj Paul Elstak. Op de derde zijde vinden we de allereerste single in absolute primeur van Gunther D, namelijk ‘Allejoppa’.

Deze compilatie heeft tal van winterkermissen en kerstmarkten helemaal op zijn kop gezet en zal dit ongetwijfeld in de toekomst nog vaak doen op dergelijke gelegenheden. Deze tweede lading onweerstaanbare ‘foormuziek’, in combinatie met een collectie aan dance-, house- en techno-toppers uit de voorbije 20 jaar, zetten feestend Vlaanderen helemaal in actie. (TVT)

Praktische informatie

Artiest / titel::
Gunther D