JOE fm groeit op de 18-44 jarigen van 7,8% (vorige meting) naar 9%. Q-music haalt een marktaandeel van 13% bij de totale bevolking (12+) en 21,6% op de doelgroep 18-44 jarigen. Q-music blijft hiermee de tweede grootste zender binnen de belangrijkste doelgroep 18-44.

Dit blijkt uit de nieuwe luistercijfers voor de Vlaamse radiomarkt die het CIM vanmorgen bekend maakte. De resultaten bestrijken de periode van 4 januari tot en met 4 april 2015.

Tom Klerkx, programmadirecteur radio: “JOE is aan een mooi parcours bezig bij de 18-44 jarigen. Momenteel laten we de 80’s herleven in Lier met de 80’s Top 800 en is het fijn om ter plekke te zien hoe JOE leeft. Met Q zitten we in rechte lijn richting de Foute Party en openen we deze zomer opnieuw de deuren van ons Beach House, waar live muziek meer dan ooit centraal zal staan.”

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht:

Meer over