Vanaf 22 oktober elke zondag om 18.30 uur op Nickelodeon

In Droomkamers, de nieuwe show van Viacom-zender Nickelodeon, draait het allemaal om het in het zonnetje zetten van een speciaal vriendje of vriendinnetje die het echt verdient. Vanaf 22 oktober zie je elke zondag om 18.30 uur hoe Iris Hesseling en Stef Poelmans samen een bijzondere kandidaat belonen met een verrassingsmake-over van hun slaapkamer. De geluksvogel wordt op pad gestuurd op een leuk uitje, terwijl Stef samen met vriendjes en vriendinnetjes in het geheim aan de slag gaat. Het uitje blijkt niet de verrassing te zijn, maar wel het feit dat zijn of haar slaapkamer is veranderd in een echte droomkamer! Zo zien we bijvoorbeeld een strandkamer voorbij komen met een privéstrandje en aansluitend balkon, maar ook een winterkamer compleet met sneeuwmachine.

Droomkamers is vanaf 22 oktober elke zondag om 18.30 uur te zien op Nickelodeon.

Over Nickelodeon België

Nickelodeon is het merk voor kinderen binnen de merkenportfolio van Viacom International Media Networks Benelux. De van oorsprong Amerikaanse zender is wereldwijd één van de grootste entertainmentmerken voor kinderen, in België is Nickelodeon de nummer 1 commerciële kinderzender. Ook zijn in België zusterzenders Nick Jr., NickToons en Nick Music te zien. Het is de plek waar kinderen op de eerste plek staan; zij staan centraal in alles dat Nickelodeon doet. Van de ontwikkeling van series, websites, apps en social media tot events en consumentenproducten. De Nickelodeon-programmering is speciaal ontwikkeld voor kinderen in de leeftijd van 4 tot 14 jaar en bestaat onder meer uit live action, animatie en game shows. Het entertainmentmerk besteedt veel aandacht aan het lokaliseren van de zender voor de Belgische kijker. Zo is een groot deel van de live action- en animatieseries in het Vlaams nagesynchroniseerd en zijn er veel producties te zien uit België en Nederland, zoals De Ludwigs, Snap het, Droomkamers en Cool Factor. Ook heeft Nickelodeon sinds dit jaar met Stef Poelmans een eigen gezicht in Vlaanderen. Nickelodeon heeft in Vlaanderen een marktaandeel van 9% onder kinderen in de leeftijd van 4 tot 14 jaar. Online bereikt de Nickelodeon-website bijna 170.000 unieke bezoekers per maand. Nickelodeon is in België te zien via Proximus op kanaal 134 en via Telenet op kanaal 31.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht: