Sinds 2018 staat Warner Music Benelux mee in voor het strategische verhaal achter de kanalen van Stien Edlund, die ondertussen is uitgegroeid tot één van de populairste TikTokkers en influencers in België. Om nog beter in te spelen op de vraag vanuit de markt, krijgt het team rond Stien er een nieuwe speler bij.

DPG Media Advertising, dat sinds begin 2019 een dedicated team oprichtte voor Influencer Marketing, zal in de toekomst nauw samen werken met Stien Edlund en Warner Music Benelux rond brand partnerships en zal zo voor een nog betere omkadering zorgen.

Het team van Ludovic Lenaerts (DPG Media Advertising) zal Stien begeleiden in samenwerkingen met merken en neemt per direct de brand partnerships over van Warner Music Benelux. Warner Music Benelux blijft het business management en het strategisch verhaal van Stien Edlund verzorgen.

Charlotte De Mets (Head of Marketing Warner Music Benelux): “Met deze samenwerking versterken we elkaar op de juiste manier. Warner Music Benelux zorgt voor de strategische visie vanuit een doorgedreven social media strategie en het influencer team van DPG Media Advertising zorgt voor de juiste omkadering naar brand partnerships toe. Dit is een win-win voor iedereen en een versterking van het team rond Stien Edlund.”

Ook DPG Media Advertising is blij met deze samenwerking. Ludovic: “Dit is een belangrijke stap voor ons team".

Stien Edlund startte in 2016 met Musical.ly, nu beter gekend als Tiktok. Ze groeide snel uit tot een internetfenomeen met 150.000 fans op YouTube, 180.000 op Instagram en 2,6 miljoen op TikTok. In 2018 lanceerde ze haar eerste kledinglijn i.s.m. ZEB. Verder ken je Stien ook van het VTM-Kids programma Vloglab en was ze in 2019 jurylid in het ketnetprogramma 'Ketnet Musical'.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht:

Meer over