Vanaf maandag 16 oktober zijn De Ludwigs terug op Viacom-zender Nickelodeonmet een gloednieuw avontuur: De Ludwigs - Op jacht naar de Stenen Schat. Als de broers en zussen naar hun tante Janine en neef Olivier op het Belgische platteland worden gestuurd blijkt al snel dat dit geen ontspannende vakantie gaat zijn: Olivier heeft een geheim en is in het bezit van een halve schatkaart. Waar leidt de schatkaart naartoe? En wie is die mysterieuze figuur die ze vanaf een afstandje in de gaten houdt?

De volledige topcast keert terug voor deze nieuwe serie, waaronder Tooske en Bastiaan Ragas als ouders Kate en Erik. Nieuw dit avontuur zijn rollen voor Marit van Bohemen (Tante Janine) en Sarah Nauta (bekend van populair zangduo Sarah & Julia). De Ludwigs - Op jacht naar de Stenen Schat is vanaf 16 oktober van maandag t/m donderdag om 19.00 uur te zien op Nickelodeon.

Over Nickelodeon België

Nickelodeon is het merk voor kinderen binnen de merkenportfolio van Viacom International Media Networks Benelux. De van oorsprong Amerikaanse zender is wereldwijd één van de grootste entertainmentmerken voor kinderen, in België is Nickelodeon de nummer 1 commerciële kinderzender. Ook zijn in België zusterzenders Nick Jr., NickToons en Nick Music te zien. Het is de plek waar kinderen op de eerste plek staan; zij staan centraal in alles dat Nickelodeon doet. Van de ontwikkeling van series, websites, apps en social media tot events en consumentenproducten. De Nickelodeon-programmering is speciaal ontwikkeld voor kinderen in de leeftijd van 4 tot 14 jaar en bestaat onder meer uit live action, animatie en game shows. Het entertainmentmerk besteedt veel aandacht aan het lokaliseren van de zender voor de Belgische kijker. Zo is een groot deel van de live action- en animatieseries in het Vlaams nagesynchroniseerd en zijn er veel producties te zien uit België en Nederland, zoals De Ludwigs, Snap het, Droomkamers en Cool Factor. Ook heeft Nickelodeon sinds dit jaar met Stef Poelmans een eigen gezicht in Vlaanderen. Nickelodeon heeft in Vlaanderen een marktaandeel van 9% onder kinderen in de leeftijd van 4 tot 14 jaar. Online bereikt de Nickelodeon-website bijna 170.000 unieke bezoekers per maand. Nickelodeon is in België te zien via Proximus op kanaal 134 en via Telenet op kanaal 31.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht: