Halloween-special dinsdag 31 oktober om 14.45 uur te zien bij Nickelodeon

DJ Hardwell laat zich dinsdag 31 oktober van zijn meest angstaanjagende kant horen in de Halloween-special van SpongeBob SquarePants op Viacom-zender Nickelodeon. Hardwell kruipt in de stop-motion geanimeerde aflevering De legende van Boe-kini Broek in de geest van de Vliegende Hollander. Als SpongeBob Halloween eerder grappig dan eng blijkt te vinden doet de Vliegende Holland z'n uiterste best om SpongeBob en Patrick toch de stuipen op het lijf te jagen.

Hardwell: "Ik vind het als groot fan echt een enorme eer om gevraagd te zijn deze rol in te spreken in SpongeBob! De rol van Vliegende Hollander was een hele toffe om te doen, want hij is heel erg druk en heel erg evil. Als ik op het podium sta kan ik ook aardig schreeuwen, dus de gelijkenis is duidelijk aanwezig!"

De SpongeBob SquarePants Halloween-special is op dinsdag 31 oktober om 14.45 uur te zien op Nickelodeon en daarna terug te kijken op nickelodeon.be en in de Nickelodeon Play app.

Over Nickelodeon België

Nickelodeon is het merk voor kinderen binnen de merkenportfolio van Viacom International Media Networks Benelux. De van oorsprong Amerikaanse zender is wereldwijd één van de grootste entertainmentmerken voor kinderen, in België is Nickelodeon de nummer 1 commerciële kinderzender. Ook zijn in België zusterzenders Nick Jr., NickToons en Nick Music te zien. Het is de plek waar kinderen op de eerste plek staan; zij staan centraal in alles dat Nickelodeon doet. Van de ontwikkeling van series, websites, apps en social media tot events en consumentenproducten. De Nickelodeon-programmering is speciaal ontwikkeld voor kinderen in de leeftijd van 4 tot 14 jaar en bestaat onder meer uit live action, animatie en game shows. Het entertainmentmerk besteedt veel aandacht aan het lokaliseren van de zender voor de Belgische kijker. Zo is een groot deel van de live action- en animatieseries in het Vlaams nagesynchroniseerd en zijn er veel producties te zien uit België en Nederland, zoals De Ludwigs, Snap het, Droomkamers en Cool Factor. Ook heeft Nickelodeon sinds dit jaar met Stef Poelmans een eigen gezicht in Vlaanderen. Nickelodeon heeft in Vlaanderen een marktaandeel van 9% onder kinderen in de leeftijd van 4 tot 14 jaar. Online bereikt de Nickelodeon-website bijna 170.000 unieke bezoekers per maand. Nickelodeon is in België te zien via Proximus op kanaal 134 en via Telenet op kanaal 31.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht: