Dat ze van vernieuwing houden en de innovatie erg genegen zijn, bewijzen ook twee nieuwe initiatieven die het Kontichse bedrijf ontwikkeld hebben. “Vanaf deze week gaan we de digitale promotie verder ontwikkelen en op de kaart zetten. Zo hebben we ARS Digitaal laten maken. Bedoeling is dat regionale radiostations en mensen in de media op een snelle, makkelijke en veilige manier kennis kunnen maken met de release van ons materiaal. De stijging van de postkosten en de verdere digitale ontwikkeling van de muziekwereld hebben ons aangezet om ARS Digitaal te maken, vanaf deze week gaan we hier intensief mee aan het werk.”, zegt Patrick Busschots.

Het internet en de digitale (r)evolutie volgen ze bij ARS Entertainment op de voet. Vanaf deze maand is er de allereerste ARS Podcast gelanceerd. “De ARS Podcast is voor ons een nieuw middel in de uitbouw van de promotie en ontwikkeling van een artiest. Het is zo dat heel wat mensen uren doorbrengen achter hun pc, het legaal kopen van muziek via i-tunes is ook een begrip aan het worden en ter ondersteuning hebben we de ARS Podcast ontwikkeld. We proberen op een fijne manier onze nieuwste releases maandelijks onder de aandacht te brengen. De luisteraar van de podcast krijgt als eerste stukjes te horen van nieuwe nummers, verder zijn er gesprekken met onze artiesten en organiseren we zelfs een heuse wedstrijd.”, aldus een enthousiaste platenbaas Patrick Busschots.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht: