Orange Belgium wil consumenten steeds zoveel mogelijk verschillende keuzes aanbieden. Daarom lanceerde het deze week Love Duo, een combinatie van een mobiel abonnement naar keuze met vast internet in een pack. Orange legt de keuze naar eigen zeggen bij de gebruiker, die alleen betaalt voor de diensten die hij echt nodig heeft.

Orange Belgium ging nog een stap verder door een mediacampagne op te starten met Belgisch icoon en wereldwijd cultheld Jean-Claude Van Damme in de hoofdrol. De werkwijze van de campagne was even speciaal als dat ze gedurfd was: het Belgische publiek mocht beslissen JCVD zou moeten uitspoken in de spot. In totaal namen maarliefst 17.201 Belgen deel. Orange Belgium slaagde erin om 1.677 inzendingen effectief in de spot te verwerken door creatief om te springen met het décor, locaties, personages, voertuigen acties... Een reclamecampagne met 1.677 verschillende regisseurs, dat is ongezien.

Aan creatief talent ontbreekt het Belgen zeker niet. Het eindresultaat van onze gezamenlijke herspenspinsels is op zijn minst absurd te noemen. Enkele dwergen, ufo’s en katten passeren onder meer de revue. JCVD doet natuurlijk ook zijn befaamde split, of wat had u gedacht? Of het Oscar-materiaal is, dat mag u als kijker zelf beslissen viadeze link.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht: