Music Hall, een autoriteit in Vlaanderen voor musical en theater, gaat voor de pers & activatie rond haar 2 prestigieuze voorjaarsproducties 'War Horse' en 'Flanders Fields, eindbestemming Poperinge', in zee met het jonge en dynamische communicatiebedrijf Upstars. Beide partijen spreken over een logisch vervolg in de ontwikkeling van hun activiteiten en de uitbouw van hun respectievelijke ondernemingen.

"We hebben de voorbije jaren met Music Hall enorm geïnvesteerd in 'kwaliteit', niet enkel wat betreft ons aanbod, maar ook de ganse omkadering en organisatie eromheen", zegt Koen Hendrickx, algemeen directeur van Music Hall. "Met titels als 'Annie', 'Grease', 'Oliver', 'Peter Pan', 'The Never Ending Story', ’Sound of Music',…hebben we een ijzersterke reputatie opgebouwd als organisator en producent van topentertainment in de breedst mogelijke zin van het woord en die strategie zetten we onverminderd voort. Music Hall wil vooruit en dat betekent dat we op alle vlakken ambitieus moeten zijn. Door nu een samenwerking met Upstars aan te gaan voor de pers en activatie rond het theaterfenomeen 'War Horse' en de prestigieuze voorstelling 'Flanders Fields, eindbestemming Poperinge', tonen we ook deze ambitie. Het team van Upstars is erin geslaagd om iets meer dan 2 jaar na de oprichting van hun bedrijf, een prominente rol te verwerven binnen de entertainmentsector, en dat vooral door met een gedreven aanpak en de nodige kennis van zaken keihard aan de slag te gaan. Een werkwijze die nauw aansluit bij de onze en dus menen we dat Upstars voor deze producties een perfecte aanvulling en partner kan zijn binnen onze organisatie. Het geeft ons ook de mogelijkheid om onze gevoerde communicatiestrategie nog meer te gaan verfijnen en verdiepen, met nieuwe inzichten en opvallende acties waarvoor het bedrijf inmiddels bekendstaat", aldus Koen Hendrickx.

"De samenwerking met Music Hall betekent opnieuw een mooie stap in de ontwikkeling van Upstars", vertelt zakelijk verantwoordelijke Pieter Ramboer van Upstars. "Van bij onze start ruim 2 jaar geleden, was het de bedoeling om uit te groeien tot een strategisch belangrijke speler op het vlak van PR, marketing en communicatie in de entertainmentsector. Ondertussen kunnen we stellen dat we in dat opzet aan het slagen zijn en ondersteunen we heel wat brands, artiesten, concerten en evenementen. In elk verhaal dat we ondersteunen, zijn de link met entertainment en een planmatige aanpak belangrijke waarden. In dat kader is de samenwerking met Music Hall – één van de toonaangevende spelers op het vlak van theater en musical in Vlaanderen – een goede stap in de verdere uitbouw van ons bedrijf", zo besluit Pieter Ramboer.

Met onmiddellijke ingang zal Upstars mee de communicatie ondersteunen voor het spectaculaire theaterfenomeen 'War Horse' en de prestigieuze voorstelling 'Flanders Fields, eindbestemming Poperinge', die beiden in mei 2015 in première gaan in Vlaanderen.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht: