Om zijn abonnees tijdens de zomermaanden extra te verwennen opent Stievie tot en met 31/07 een nieuw pop-upkanaal. Stievie’s eerste pop-upkanaal liep van mid juni tot eind juni en werd door de Stievie-abonnees intensief gebruikt en heel erg geapprecieerd. Zeven maanden na de lancering in december werd de Stievie app al 215.000 keer gedownload.

Ook in de zomervakantie gebruiken steeds meer Vlamingen Stievie om te genieten van hun tv-programma’s, waar en wanneer hen dat het beste uitkomt. Sinds december 2013 is de Stievie app al meer dan 215.000 keer gedownload. Stephan Desmit, Team Lead bij Stievie: “We noteerden onlangs een enorme piek in het aantal mensen dat zich registreerden voor een gratis proefabonnement en dat heeft uiteraard te maken met het WK en de Tour. Sportliefhebbers gebruiken Stievie om niets te missen, maar daarnaast zijn er ook heel wat mensen die Stievie gebruiken als alternatief voor al dat sportieve geweld op tv. Stievie-gebruikers kijken voor 20% live, 75% uitgesteld en 5% opgenomen.”

Enkel voor zijn betalende abonnees opende Stievie naar aanleiding van de Nationale Feestdag tot met 31/07 opnieuw een pop-upkanaal met daarin heel wat extra programma’s in een “koninklijke sfeer”. Jo Nachtergaele, Marketing Lead bij Stievie: “We kregen zoveel positieve reacties op ons eerste pop-upkanaal dat we er meteen zijn ingevlogen om onze abonnees nog een extraatje te bezorgen. Zo kan je genieten van de hilarische docusoap ‘Wij van België’ met Walter Baele en Nathalie Meskens die als het voormalige prinsenpaar Filip en Mathilde de deuren van het paleis wijd opengooien. We hebben ook echte docu geprogrammeerd: o.a. het veelbesproken interview met Koning Albert en Koningin Paola van juni 2014 en de onthullende getuigenissen die Sybille de Selys Longchamps, moeder van Delphine Boël, aflegde nadat Koning Albert zijn troonsafstand had aangekondigd”.

Het pop-upkanaal is enkel te bekijken door Stievie abonnees. Het verschijnt naast de icoontjes van de 10 Vlaamse zenders. Ter herinnering. Een Stievie abonnement kost €9,99 en is maandelijks opzegbaar. Iedereen mag Stievie gedurende twee weken gratis proberen. Registreren kan via stievie.be/proberen.

Krijg het laatste FrontView Magazine nieuws in je Facebook nieuwsoverzicht:

Meer over